کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

اگر به قومیت
مارک تلفن همراه
رنگ پوست
ماه تولد
و سایز آلت تناسلیتان افتخار میکنید وارد وبلاگ من نشید ! !!

ذاتا آدم کم حرفیم البته...

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

برعکس اغلب مردم هیچ وقت از صحبت کردن تو جمع و جلوی همه ترسی نداشتم .

وقتی دارم تو یه سالن بزرگ واسه بیست نفر آدم حرف میزنم استرسم کمتره چون هیچ کدوم از اون صد نفر حرفامو به خودش نمیگیره. 

ولی امان از اون یه نفری که نشسته جلوت و از هر کلمه ت یه داستان میسازه .

پ.ن : وقتی بچه بودم یازده دوازده اینطورا. .. ی حرفی به ی نفر زدم و ناخواسته خیلی ناراحتش کردم خیلی سعی میکنم تکرار نشه .

  • ۹۵/۰۵/۱۰
  • coraline jones

احساساتم

دیگران

نظرات (۴)

سلام!
خنگ چیه بابا! درست میشه بزودی!
یعنی عمومی میذارم!
فعلا درگیر یه سری کارهای حقوقی برای کتابم هستم!
بعدش مطالب عمومی میشه چون فرصت تفکر برام بیشتر میشه!

منم کلا کم حرفم! بیشتر گوش دادن رو ترجیح میدم!
و نوشتن!
گاهی اوقات فکر میکنم چون کسی بهم حسادت نمیکنه دارم راه رو اشتباه میرم!
نمیدونم!
شاید!
ممنون!
سالم باشی و شاد!
پاسخ:
موفق باشی !
مطمئن باش اگه سخن نقره س،سکوت طلاس....کاش همه شعور ساکت بودنو داشتن......کن حرفی خوبه :)
پاسخ:
اوهوم دقیقا 
مچکــرم
راستش اصن از بیان سر در نمیارم بلاگفا رو بیشتر دوس داشتم ولی گند زدن بش
پاسخ:
بلاگفا دیگه قابل اعتماد نیست متاسفانه .
http://erfanwd.blog.ir/
اینجا قالباش قشنگن.امیدوارم ب دردت بخوره.
پاسخ:
مرسی عزیزم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی