کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

اگر به قومیت
مارک تلفن همراه
رنگ پوست
ماه تولد
و سایز آلت تناسلیتان افتخار میکنید وارد وبلاگ من نشید ! !!

فردا روز دیگریست .

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

دیروز با استاد نقاشیم دعوام شد !

موضوع سنگ فرش تابلو بود . هر طور خواستم بکشمش جور درنمیومد . سطحش حالت خیس و نم خورده داشت و کارو بدجور سخت کرده بود . به استاد ه گفتم اگه میشه خودش این قسمت رو برام بکشه . اولش بهانه آورد که نه همینطوری خوبه و مهم آموزشه نه خود تابلو و اینطور ایکس شعر ها . بعدش نشست و با اعتماد به نفس کامل گند زد به تابلوم ... فقط میخواست کارو از سر خودش باز کنه . خب منم تو اون شرایط عصبانی شدم و گفتم : من برای این تابلو کلی زحمت کشیدم نمیخوام سر یه قسمت کوچیک کل کارم زیر سوال بره . ایشونم خیلی راحت گفت : من تا همین حد بلدم اگه بلدی خودت بکش !

امروز که داشتم به این اتفاق فکر میکردم دیدم چقد آدمای دورم شبیه استاد ه ان . فقط برای راحتی خودشون حاضرن هر کاری بکنن . احتمالا خود منم همین شکلیم . 

پ.ن :  از فردا دوره ی سخت و سرنوشت سازی از زندگیم شروع میشه و من نباید شبیه استاد ه باشم . نباید راحت و بیخیال باشم . نباید شکست بخورم . 

  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • coraline jones

نظرات (۲)

خب آره کار سختیه وقت گذاشتن برا دیگرون و از خودت و وقتت و مشغله هات گذشتن واسه رسیدگی به کارای بقیه

هر کسی این روحیه رو نداره :)

ولی شدنیه ..... و تو میتونی ... یکم حوصله میخواد
پاسخ:
نه من اصلا انتظار نداشتم به خاطر من از خودش بگذره ولی وقتی من کلاس نقاشی ثبت نام میکنم و مبلغی میپردازم طبیعتا انتظار دارم استاد مشکلمو برطرف کنه . وگرنه خودمم میتونم بشینم تو خونه بدون استاد کار کنم.
آره خو .... من استاده رو نگفتم
اون که معلومه وظیفشه اصن پول میگیره واسه همین کار

من خودتو گفتم چون توی پی نوشت گفتی نمیخوام مثل استاده بشم:)
پاسخ:
آهان :دی
ممنون بابت شفاف سازی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی