کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

اگر به قومیت
مارک تلفن همراه
رنگ پوست
ماه تولد
و سایز آلت تناسلیتان افتخار میکنید وارد وبلاگ من نشید ! !!

شور همه چیزم درآوردن !

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

اولین باری که با هری پاتر آشنا شدم تو نمازخونه مدرسه بود !

یادمه یه روحانی آورده بودن تا به سوالات شرعی بچه های دوازده سیزده ساله جواب بده :/ یکی از بچه ها تو کاغذ مخصوص سولات پرسیده بود من عاشق هری پاترم آیا گناهه؟ الان یادم نیس حاجیه چی جواب داد و آخرش دختره جهنم میره یا بهشت . ولی میدونم فردای همون روز به صورت ضربتی کل فیلم های موجودشو از تو صفحه ی لپ تاپ داغون بابا با کیفیت افتضاح نگاه کردم . توصیفش سخته ... تا یک هفته بعد تو شک بودم . احساس میکردم هر آن ممکنه هاگرید بیاد و منو با موتورش ببره . فراموش کرده بودم همه ی اینا فیلمه و از تو صفحه ی چند اینچی لپ تاپ پخش میشه . نه اینترنت داشتم که عکس بازیگراش رو ببینم ، نه هیچ کدومو قبل هری پاتر میشناختم . میتونم بگم صد در صد باور کرده بودم همچین دنیایی فوق العاده ای وجود داره و احتمالا همه دورو بریام جزو ماگل هاشن . منم دختری که تا چند روز بعد دعوتنامه هاگوارتز به دستم میرسه  !


 اما الان همه چی  فرق کرده ؛ از چند ماه قبل بازیگری که هزارتا فیلم ازش دیدی تو اینستاگرام پست میزاره و عکس های فیلمو لو میده . بعد که فیلم اکران میشه همه شروع میکنن به نقد کردن و تعریف و اسپویل کردن کل داستان . بعد دیدن فیلم هم پشت صحنه پخش میشه و کلا تصورات ذهنیتو از داستان خط خطی میکنه .

دیگه اون حس غرق شدن تو داستان فیلم و همراه شدن با شخصیتاش وجود نداره و همش ی احساسی ته دلت نهیب میزنه اینا همش ساختگیه . باور نکن ...

  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • coraline jones

احساساتم

فیلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی