کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

اگر به قومیت
مارک تلفن همراه
رنگ پوست
ماه تولد
و سایز آلت تناسلیتان افتخار میکنید وارد وبلاگ من نشید ! !!

شروعی برای بهتر شدن

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

تا الان هرچی کم کاری کردم بسه 

کنکور بچه بازی نیست و منم بچه نیستم .

درسته مثل خیلیا رشته و دانشگاه خاصی مد نظرم نیست اما واسه خودم هدف دارم که رسیدن بهش هرچند سخت ولی ممکنه .

من کاملا ضعفها و ایرادات خودمو میشناسم میدونم تست کم میزنم میدونم تنبلی میکنم و وقت کم میزارم میدونم سرمو با نت و گوشی خیلی گرم میکنم ولی به خودم قول میدم دیگه از این به بعد به خاطر خودم و آینده م همه اینارو درست کنم .

روزی که این وبلاگو ساختم اصلا دلم نمیخواست درمورد کنکور توش بنویسم.

دوست نداشتم بقیه منو به عنوان یه کنکوری بشناسن .

ولی امروز خودم میخوام همه ابعاد زندگیمو باهاش درگیر کنم تا همیشه یادم باشه و ماکزیمم توانمو روش بزارم .

من هیچ وقت آرزوی بیخود نکردم

هیچ وقت از خدا لقمه آماده نخواستم

امروزم ازش میخوام بهم توان جنگیدن تو این راهو بده

موفقیت خودش دنبال تلاش میاد

  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • coraline jones

نظرات (۲)

  • زیر نور ماه
  • موفق باشید

    خواهش میکنم
    پاسخ:
    ممنون شما هم همینطور
    موفق باشی عزیزم :*
    میفهممت
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی