کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

قرار است حالمان خوب باشد.

کورالین جونز

اگر به قومیت
مارک تلفن همراه
رنگ پوست
ماه تولد
و سایز آلت تناسلیتان افتخار میکنید وارد وبلاگ من نشید ! !!

به من جدید سلام کنید .

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

تا همین سال پیش ...

قبل از همه ی این اتفاقها ...

کاپ قوی ترین و شجاع ترین دختر دنیا مال من بود .

از 11 سالگی به بعد ، هیچ کس گریه کردن منو ندیده بود .

حتی خودمم باورم شده بود که من بی احساس ترین دختر زمینم و صورتی احمقانه ترین رنگ دنیاست .


اما همه چی تغییر کرد ...

تو این یه سال لعنتی هزار بار جلوی همه شکستم و خورد شدم .

جاهایی که نباید،

پیش آدمایی که نباید ،

با صدای بلند گریه کردم .

الان دیگه کاپمو ازم گرفتن و من حتی به نیمه نهایی هم راه پیدا نکردم .


دیروز یه اتفاق جالب افتاد ...

کمد لباسارو که باز کردم . چند دست لباس صورتی بهم لبخند زدن .

  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • coraline jones

احساساتم

نظرات (۱)

:)
عزیزم
به امید لحظات خوش
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم
به امید اون روز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی